Saturday 29 January 2011

baru je ingt nak beli mcm2~~~

Salam semua;)

wah3, lama nye rasa tak menulis di sini. Entry terakhir saya macam dah berminggu2 yang lepas je. Huhu, hari tu kata nak cerita pasal jaulah kami kan. Hihi, best3!!! Tapi sayangnya, hari ni bukan nak cerita pasal tu. Nak cerita pasal benda lain. Yang tu postposne ye.

Nak dijadikan cerita, sorang lagi akak kesayangan kami, kan N ni nak balik for good dah, so hari ni nak masukkan barang2 dia dalam kontena. No no no, bukan nak cerita pasal barang2 akak ni, huhu, walaupon barang2 dia sememangnya sangat banyak. Tapi nak cerita kisah kawan saya yang tumpang kontena akak ni. Hehehehe;)

Petang semalam, saya dan dia pergi aerobik(ye, kami masih meneruskannya;). Patu waktu balik tu, dengar la yang si dia lagi sorang ni dok membalut something. Huhu, ingatkan dia balut hadiah untuk program hari ni, saya masuk lah bilik dia tengok. Hohoohoho, balut pinggan mangkuk rupanya. Ha, tu dia. Untuk sesiapa yang tak tahu, kat uk ni, port merion(tak tahu la betol ke eja ni, sebab saya tak minat) amatlah famous di kalangan wanita malaysia. Fuh, kalau gi rumah akak2 postgrad tu, semua port merion. Si dia ni pon berminat lah membeli untuk keluarga di msia. Saya tau dia beli banyak waktu pergi sale tu, tapi tak sangka sebanyak itu. Haha;) Beli tu memang best, tapi yang kesiannya bila tengok dia dok membalut pinggan mangkuk tu. Yelah, kalau tak balut nanti pecah. Rupanya dari pukul 3lebih petang tu dia dok balut, huhu, kesian. So, saya pon tolong la dia balut kan. Dari pukul 7 tu, sampai 9 lebih baru habis balut. Tu baru balut, belom susun lagi. Tapi since saya ni tido awal orangnya, saya pon tak dapat la nak tolong lagi. Dah mengantuk. Hihi. So, si dia tu pon teroskan la membalut. Pagi ni, bila saya tanya, dah selamat dah hantar 4 kot semalam.

Huhu, ni yang buat saya terfikir ni, uisy, kena pikir 2-3 kali ni nak beli banyak2 barang bila balik for good nanti. Susah rupanya nak menguruskan barang2 ni. Patotla akak2 yang nak balik tu semua pening bila nak kemas barang masuk kontena. Huhuhu, baru je ingat nak beli tv la, nak beli set tefal la... Baru kemas barang2 yang takdela banyak mana tu last year pon dah penat. Tu baru benda kecik2. Huhu...

Tapi, bak kata si dia malam tadi, lepas ni boleh je beli lagi, sebab da expert membalut~~~ hehe;)

Oklah, saya pon nak pergi rumah kak N tolong2 mana yang patot. Semoga kita berjumpa lagi~~~
Wassalam...



ps: ni entry pertama saya di usia 21 tahun... huhu
pps: hari tu diorang buat surprise untk saya, awak, menjadi dan berjaya wak... don wori;)
ppps: insyaAllah lepas ni saya cerita pengalama di austria dan surpise party hari tu ye;)

No comments:

Post a Comment